Domů / Novinky / PETRA LOVELY HAIR: NIC NENÍ ZADARMO
Výrobci
Odběr novinek

PETRA LOVELY HAIR: NIC NENÍ ZADARMO

PETRA LOVELY HAIR: NIC NENÍ ZADARMO  - KupKosmetiku.cz    Stálice mezi českými influencery exluzivně pro Kupkosmetiku.cz

YT potažmo blogování se věnujete dlouho. Jak se proměnila YT a blogerská scéna od doby, kdy jste začínala a nyní? V čem všem se tato oblast (tvorby) vyvinula a kam se posunula?

Blogování o kosmetice se věnuji více než 8 let a byla jsem vlastně první beauty youtuberka na české scéně. Začátky a dnešní podoba blogování se vůbec nedají srovnat! Jednak je tu mnohem více autorů, tvůrců, ale i větší publikum a samozřejmě konkurence. Diváci i firmy mají na tvůrce stále vyšší nároky a sebemenší chybičku mu dají „sežrat“. Dříve bylo prostředí přátelštější a tolerantnější, to bez debat, avšak nyní je v tom zainteresovaný byznys a peníze, tak se není čemu divit. Co se tvorby samotné týče, tak jednoznačně šla s kvalitou raketově nahoru, ať už obsahem, tak po technické stránce. Také publikum je stále náročnější.

Jak a v čem jste se posunula vy sama?

Z koníčku se stala nejen práce, ale také se rozvinul do takových rozměrů, které jsem nikdy nepředpokládala. Blogování mi dalo mnoho zkušeností a kontaktů a také spoustu nových dovedností. Ať už je to zlepšení mluveného projevu, vizáže, či znalost techniky a editačních programů. Samozřejmě blogování má i své stinné stránky.

Být inluencerem je mezi žáky základní školy momentálně nejvytouženější povolání. Vidí jenom to hezké pozlátko, tedy člověka, který nechodí do „normálního“ zaměstnání a je zahlcen spoustou věcí zdarma a honoráři rádoby za nic. V čem všem spočívá úskalí této profese?

Všichni vidí jen to dobré, výsledek, pozlátko, ale nikdo ty hodiny úsilí, času, nervů, které tomuto výsledku předcházejí. Nic není zadarmo. Úskalí této profese je mnoho, ať už jsou to agresivní hateři, práce 24/7 nebo ztráta soukromí. Člověk si musí dávat velký pozor co řekne a udělá, protože někteří lidé okamžitě vše otočí a překroutí proti němu.

Co všechno člověk musí umět a obětovat, aby se na profesionální úroveň vůbec dostal a hlavně: aby se na ní udržel?

Musíte na sobě neustále pracovat a sunout tvorbu kupředu. Internet je mladé a především rychlé médium, co bylo včera, už lidi nezajímá. Je to jako krmit neustále hladovou příšeru, která toho sežere víc a víc. Člověka to musí bavit a musí tím žít, jinak to nemá smysl. Připravte se na to, že budete pracovat o víkendech, po nocích i na dovolené.

Změnila se od vašich začátků vaše fanouškovská základna? Mají vaši sledující kromě zájmu o beauty ještě něco společného?

Když tak pročítám zprávy od mých sledujících, společného jmenovatele jednoznačně vidím. Jsou to úžasní, inteligentní a dobrosrdeční lidé. Moc si vážím toho, že právě moje tvorba přitáhla takovou komunitu. Řekla bych, že kdo mě začal kdysi sledovat, roste a stárne se mnou. Mívám nespočet zpráv, že se mnou fanoušci vystudovali, vdaly se, porodily, nebo prošli rozvodem, či jinými životními útrapami. Prostě máme krásný vztah a pojí nás přátelské pouto.

Jak nese beauty blogerka stárnutí? 

Upřímně, z fyzického stárnutí nadšená nejsem, také která žena ano. Ale myslím, že zatím je to pořád dobré a vzhledem k věku jsem velmi spokojena. Vyrovnaná žena, která o sebe pečuje a má se ráda, je přitažlivá v každém věku. Co se týče psychické stránky, tak to nesu velmi dobře. Získala jsem nadhled, moudrost a jen tak něco mě nerozhodí.

Manažera vám dělá manžel – jak k tomuto spojení došlo a co je jeho výhodou? Lze vůbec „dávat“ 24/7 s jedním člověkem a míchat práci a soukromí?

S tím nápadem jsem za manželem přišla já. Ještě vloni jsem všechno vyřizovala sama, ale objem práce už se prostě nedal zvládat. Manžel pracoval i dříve jako projektový manažer a myslím si, že odvádí skvělou práci. Výhodou je, že mě perfektně zná a tím pádem může spoustu práce vyřídit sám. Tento systém nám perfektně vyhovuje, již několik let pracujeme bok po boku, jen dříve jsme měli práci jinak rozdělenou. Jediná věc, kde to občas zaskřípe, je kreativní část naší činnosti. Stane se, že o fotografiích mívám jinou představu než manžel, který je profesionálním fotografem. Celkově jsem ale moc ráda, že jsem před lety požádala manžela o pomoc a o to, abychom pracovali spolu. Myslím, že právě v tom je naše výhoda a síla. A co se týče míchání práce a soukromí, to se občas stane, ale snažíme se to eliminovat a udělat si čas a volno.

Jak vlastně vypadá váš běžný pracovní den?

Možná by se zdálo, že můj život je extra výjimečný a každý den jiný. V reálu je ale naprosto běžný a já jsem tak moc spokojená. Kolem osmé hodiny ráno usedám k počítači, nebo jdu natáčet video, či fotit. V poledne připravím oběd a odpoledne pak opět pracuji. Také se snažím udělat si každý den čas na běhání nebo procházku, které miluji. Celkově pracujeme s přestávkami tak do sedmi osmi do večera.

Jsou nějaké značky (výrobky) nebo novinky z profolia našeho eshopu, které vás zaujaly nebo které dlouhodobě používáte?

Těch je! Kosmetiku miluji a baví mě zkoušet nové produkty. Mám moc ráda značky Catrice, Essence, z péče pak Bi-Oil a SebaMed. Catrice například v poslední době přišla se skvělými řasenkami Eyeconista a Glam and Doll a také nesmím zapomenout na tekuté matné rtěnky Generation Matt. Mám ale mnohem více stálých favoritů.  

Co chystáte na léto? Může si vůbec beauty influncerka odpočinout, když se i na dovolené často „musí“ fotit a stylizovat? 

Především doma chystáme rekonstrukci koupelny, což bude jistě náročné. Rádi bychom ale stihli i nějakou kratší dovolenou v rámci Evropy. Pravdou ovšem je, že pracujeme většinou i na dovolené, vyřídíme nutnou korespondenci a urgentní záležitosti. Co se týká např. fotek na Instagram, moc ráda se o zážitky dělím se čtenáři, to se asi za práci ani považovat nedá.

Koho s oblibou sledujete vy? Kdo Vás v poslední době zaujal?

Já mám své stálice, které sleduji ráda už roky. Jsou to především zahraniční Youtuberky Carli Bybel, Tati Westbrook, Shannon Harris, Stephanie Ledda, Kathleen Lights a Nicole Guerriero. Zahraniční tvorba mě v mnohém inspiruje. 

Buďte trendy!
Akce, slevy a novinky
přednostně na váš e-mail