Domů / Novinky / VERONICA BIASIOL: Jsem přesně tam, kde chci být
Výrobci
Odběr novinek

VERONICA BIASIOL: Jsem přesně tam, kde chci být

VERONICA BIASIOL: Jsem přesně tam, kde chci být    - KupKosmetiku.cz    Slečna, která do toho šlape naplno, exluzivně pro náš blog!

Můžete popsat svou dráhu influencerky?

 

Začala jsme na platformě Ask.fm, kde se čistě jen odpovídalo na otázky, a už tam si mě všimlo pár lidí. Následoval Instagram a YouTube. Z mojí strany to celkem dlouho stagnovalo kvůli tehdejšímu vztahu a škole. Prostě jsem tomu nějak nepřikládala až tak velkou váhu a prostě to bylo jen něco, čemu jsem se věnovala spíše ve volném case. Vůbec mi nedocházelo, že bych se tím mohla třeba jednou živit. Že člověk díky těmhle věcem muže mít realný influence, třeba i víc než kde jaká známá osobnost a že v měřítku, kam se to postupně dostávalo, už to asi není jen tak o nějakém povídání v dětském pokojíčku. Před rokem jsem odmaturovala a po té se všemu tomu co dělám, začala věnovat na plno. Zdaleka ale ještě nejsem tam, kde bych chtěla být a mám v hlavě spoustu nápadů a věcí kterým se chci v budoucnu věnovat i mimo sociální sítě. 

 

V jakém bodě Vás začalo influencerství živit? 

Po maturitě. Jak se říká z maturant fakturant (smích). A stále se utvrzuji v tom, že jsem udělala dobře. Načasování bylo super. Prostě jsem to tak cítila. Další 4roky na vysoké škole by mě jen držely zpět od snů, na které diplom vlastně ani nepotřebuji.

Nechci nikoho odrazovat od studia. Třeba se i já někdy vrátím do školy. Člověk se má přeci jen stále co učit, ale teď momentálně jsem přesně tam kde chci být. 

 

Jak a v čem byste se chtěla ve své profesi posunout? 

Bože, toho je strašně moc! Vždycky je v čem se zlepšovat a já se jsem ve všem co dělám možná někdy až zbytečný perfekcionista. 

Pro mě je, co se týká profesních cílů teď momentálně nejdůležitější můj relativně čerstvý projekt, kterým je moje kosmetická značka BIASIOL BEAUTY. S tím jak chci věci dělat, tedy kvalitně a světově, jsem si ukousla velké sousto, ale je to challenge, která za to pro mě prostě stojí a neskutečně mě to baví. 

 

Myslíte i na tzv. zadní vrátka? Pokud ano, v jakém smyslu? 

Do 90 asi influencer být nemůžu. I když, kdo ví(smích). Samozřejmě je potřeba obzvlášť při práci, kterou dělám já, toho dělat buď víc, anebo myslet na tzv. zadní vrátka. 

 

Čí tvorba Vás inspiruje - proč a v čem konkrétně?  

Tohle je velmi těžká otázka. Potkávám denně spoustu úžasných a inspirativních lidi. Od každého se snažím si něco vzít. Člověk, který pro mě je a vždy bude největší inspiraci, je moje maminka. Neznám silnější ženu, která by se dokázala postarat sama o dítě a ještě prakticky z ničeho vybudovat dnes jednu z nejlepších realitních společností u nás. Jsem na ní strašně moc pyšná a chci, aby byla i ona na mě. Cítím obrovský závazek vůči výchově, zážitkům, krásnému dětství, které jsem díky ní mohla mít. Navzdory tomu, že to pro ní nebylo mnohdy lehké. Je to pro mě každodenní drive jednou ji dopřát vše, co si bude přát.  A mnohem víc. 

 

 

Charakterizujete Vaši fanouškovskou základnu ještě něco jiného než zájem o beauty?

Myslím, že víc než o Beauty sféru jde u mě na profilu především obecně o nějaký životní styl. Líčení je na mě sice to, co většinu lidi u mě zaujme jako první, ale na mem profilu je od všeho něco. Líčení, móda, zdravý životní styl, cestování... Zkrátka všechno co mě baví a co rada sdílím dál.

 

Jak se vyrovnáváte s haty? 

Nevyrovnávám se s nimi. Prostě to kolikrát ani nečtu nebo se snažím to okamžitě vypustit. Neříkám, že mě nikdy nic neranilo. Lidi umí být zlí. Obzvlášť když mají v dnešním světě internetu možnost být zcela anonymní. Zvláštní, že za mnou ale nikdo nikdy nepřišel s takovou odvážností se kterou někteří píšou komentáře, taky v reálu. 

 

Máte vlastního managera? 

Ne. Sama nejlíp vím co se ke mě hodí a které spolupráce chci. Navíc se ráda se svými potenciálními klienty potkávám. Jak jinak poznat víc značku se kterou budete spolupracovat, než když poznáte člověka, který za ní stojí? 

 

Na jakém základě si vybíráte spolupráce? 

Musí to být především něco, co dohromady s mou osobností a Instagramem dává smysl. Kolikrát mě zarazí, jaké nabídky na spolupráce mi vůbec dokážou přijít. Od dřevěných šperků, po sekačky až k nádobí s folklorními motivy.

Svět je dneska tak pohlcený influencer marketingem, že si spousta značek myslí, že přes Instagram a influencery se prodá proste všechno. (smích)

Takže především to musí být něco, co se ke mně hodí, co se mi líbí a funguje.

Vždycky říkám ze nabídek na spolupráci máte spoustu, ale důvěru lidí, kteří vás sledují máte jen jednu.

 

Spolupracujete mimo jiné i se značkou Real Techniques. V čem vám tyto štětce vyhovují? 

Spíš těžko říct v čem mi nevyhovují. RT štětce byly vůbec moje první štětce, které jsem měla. Koupila jsem si je ve 12 na školním zájezdu do Drážďan a pamatuji si, že jsem byla naprosto unešená z toho, že mám něco stejného jako ty slečny z YouTube, které jsem sledovala (smích). A dnes jsem jedna z “těch” slečen a jsem hlavním ambassadorem této značky pro Českou republiku. No není to prostě boží? 

 

Jak vlastně vypadá váš běžný pracovní den? A jak dovolená?  

Každý den je pro mě úplně jiný, takže přesné znění, kdy vstávám, co přesně dělám, a kdy mám hotovo, prakticky neexistuje. I protože práce influencera nikdy nekončí a především je velmi rozmanitá. Nebo se alespoň snažím, aby byla. Lidem, kteří mě sledují, se snažím přinést kvalitní content od začátku až do konce. Ať už jde o motivaci co se týká lifestylu, profi fotek, které tvoříme s mým fotografem, videí na mém youtubovém kanálu, nebo testováním nových produktů a spoustu dalšího... Do toho se přidají samozřejmě různé zajímavé akce, foceni kampaní, produkce nebo práce na mých vlastních soukromých projektech. Nic z toho ale vlastně neberu jako práci, hlavně protože dělám něco, co mě v každém z těchto odvětví naplňuje a baví.  Pravdou ale je, že i když zrovna ležím někde na lehátku pod palmami, že i tam mám takřka stále telefon v ruce. Asi už je to nemoc. (smích) 

 

V čem vidíte úskalí své profese? 

Nutno říct, že moje práce má především obrovské výhody, díky kterým člověk občas snadněji mávne rukou nad tím, co někdy úplně příjemné není. Jako každý člověk, kterého veřejně sleduje větší množství lidí, je to ale především o nějaké ztrátě soukromí a neustálém posuzování. Holt nikdo z nás nevypadá jako čerstvě namalovaný a nasvícený pod ringlightem 24/7.

Buďte trendy!
Akce, slevy a novinky
přednostně na váš e-mail